تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با استاد پیشکسوت قرآنی: لزوم توجه فزون‌تر به ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به آموزه‌های کلام نورانی وحی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با استاد پیشکسوت قرآنی: لزوم توجه فزون‌تر به ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به آموزه‌های کلام نورانی وحی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل استاد ذات پرور، با این پیشکسوت قرآنی دیدار و گفت وگو کرد و گفت: به ترویج فعالیت‌های قرآنی توجهی فزون‌تر می‌شود.                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ امیرحسین طاهری امروز (دوشنبه 18 دی ماه 1402) با حضور در منزل استاد محمود ذات پرور، با این پیشکسوت قرآنی دیدار و گفت وگو کرد.


وی با ابراز خرسندی از دیدار با این استاد پیشکسوت قرآنی، تصریح کرد: هراندازه برای فعالیت های مرتبط با قرآن مجید تلاش کنیم، نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کرده و فضا برای کوشش های بیشتر، همچنان وجود دارد.

 دبیر کارگروه تبلیغ و ترویج قرآن کریم استان ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دوره مدیریتی جدید، توجه فزون تر به قرآن و عمل به آموزه های کلام نورانی الهی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.


طاهری با یادآوری اینکه در بخش بودجه نیز به مساجد و فعالیت های قرآنی توجه داریم، گفت: معتقدم مسجد، پایگاه مردمی است و بایستی محل رجوع مردم باشد و بر این مبنا؛ همه برنامه ها باید با محوریت مسجد و فعالیت های قرآنی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از تلاش های استاد ذات پرور برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در استان، پرورش خیل عظیمی از شاگردانی که امروز اقدام به برپایی کرسی های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن می کنند را از برکات کوشش های این استاد پیشکسوت دانست که نزد پروردگار متعال، دارای اجر است.

استاد محمود ذات پرور نیز در این دیدار، با اظهار خوشحالی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حمایت های مسئولان را پشتگرمی برای توسعه فعالیت های قرآنی دانست.


وی همچنین خاطراتی از برپایی محافل قرآنی در استان و نیز حضور استادان بین المللی تلاوت قرآن در مجالس قرآنی رشت بیان داشت.

 استاد حاج محمود ذات پرور از استادان برجسته قرآن است که حدود نیم قرن به آموزش و تدریس کلام الهی وحی اهتمام دارد. محفل قرآنی ایشان در مسجد بادی الله رشت و نیز دیگر محافل قرآنی در سایر نقاط رشت و نیز شهرستان های استان، زبانزد فعالان قرآنی است که پیوسته اکثریت مشتاقان کلام وحی ، در این محافل حضور می یافتند. استاد ذات پرور شاگردان بسیاری پرورش داده که آنان، هم اینک در زمره اساتیدی هستند که محافل قرآنی زیادی در استان برپا می دارند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید