تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کنسرت موسیقی رضا صادقی در آستارا برگزار شد

کنسرت موسیقی رضا صادقی در آستارا برگزار شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کنسرت موسیقی رضا صادقی در آستارا برگزار شد

کنسرت موسیقی رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان با استقبال شهروندان فرهنگ دوست آستارا در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش هنر گیلان رضا صادقی در این کنسرت که شامگاه شنبه برگزار شد؛ قطعاتی نظیر مشکی رنگ عشقه، بخند، وقتی تو نیستی، بارون دانه دانه، دوستت دارم خدا و عاشقتم را در یک ساعت اجرا کرد.
حدود 10 نوازنده در کنسرت گروه مشکی پوشان به رهبری بهنام ابطحی، رضا صادقی را همراهی کردند و مرد مشکی پوش عرصه موسیقی کشورمان بیشتر ترانه های خود را از آلبوم جدیدش با عنوان یعنی درد تقدیم کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
صادقی در ابتدای اجرای خود گفت: خوشحالم که مردم آستارا مانند همیشه مهمان نواز هستند و مهمان نوازی خود را با حضور در این کنسرت ثابت کردند.
وی افزود: امیدوارم در آینده، کنسرت موسیقی در شهرستان آستارا در سالن استاندارد و مناسبی برگزار شود زیرا مردم فرهنگی این شهرستان لایق بهترین ها هستند.
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ ایرانی در 25 مرداد سال 1358 در بندرعباس به دنیا آمد و کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد و علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد مسیرش را به آن سمت تغییر دهد؛ آغار معروفیت او به ترانه مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد و از او تاکنون هفت آلبوم رسمی روانه بازار موسیقی شده است.
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا نیز که در این کنسرت حضور یافته بود، گفت: دولت تدبیر و امید، رویکردی اجتماعی دارد و ایجاد نشاط در جامعه از اولویت های تعیین شده در آن است و بارها بر آن تاکید شده است.
یونس رنجکش افزود: کنسرت موسیقی از نیازهای روحی جامعه است و باید در چارچوب قانون از این فرصت در تولید نشاط اجتماعی استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: هر جا هنجارشکنی هایی برای زیر سوال بردن ارزش های دینی و اجتماعی وجود داشته باشد، مردم در مقابل آن واکنش نشان خواهند داد و همانگونه که در عرصه های مختلف به مردم اعتماد می کنیم، در حوزه های اجتماعی هم باید این اعتماد وجود داشته باشد.
فرماندار آستارا گفت: برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی باید به سمت کارهای فرهنگی برویم و کارکردهای فرهنگی را بر اساس ضوابط و قوانین با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و مکان و دغدغه های دلسوزان نهادینه کنیم.
وی یادآور شد: آستارا شهرستانی خاص و مرزی است و باید تلاش کنیم در کنار جاذبه های مختلفی که در آن وجود دارد، از اقتصاد هنر و ظرفیت هنرمندان در توسعه این شهرستان بهره مند شویم.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و کنسرت های خوانندگانی نظیر مرتضی پاشایی، سامان جلیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، محسن یگانه، ودود موذن زاده، بنیامین بهادری، علی شمس الهی و بهنام علمشاهی در این شهرستان برگزار شده است.
دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید