تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سزدهمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی در گوراب زرمیخ برگزار شد

سزدهمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی در گوراب زرمیخ برگزار شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 سزدهمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی در گوراب زرمیخ برگزار شد

سزدهمین همایش بزرگداشت روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی در بخش گورابزرمیخ صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلان، نوراله صفر پور رییس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اظهارداشت : سیزدهمین همایش بزرگداشت روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی روز یکشنبه ١٢آذر ماه ٩٦ با حضور مسئولین و مدعوین ، هنرمندان و شاعران برتر استان و شهرستان در سالن مجتمع فرهنگی هنری بخش گورابزرمیخ برگزارشد.

صفرپور تصریح نمود : میرزا کوچک جنگلی نمادی از استکبار ستیزی و آزادی خواهی است که با تمام وجود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و بعنوان یک چهره ماندگار نامش برای همیشه زنده و جاوید می باشد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی صومعه سرا افزود : شهرگورابزرمیخ، شهر حماسه میرزا کوچک جنگلی است که بسیاری از مبارزات میرزا در این منطقه و روستاهای اطراف آن انجام شد . یکی از مهمترین پایگاه مبارزات میرزا در منطقه گورابزرمیخ بوده و به همین منظور در راستای پاسداشت یادوخاطر سردار جنگل بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی در محل پایگاه مبارزاتی برگزار می گردد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: اجرای نمایش آئینی و اجرای ٢گروه موسیقی با مضمون نهضت جنگل ،اجرای سرود با مضمون نهضت جنگل و کلیپ میرزا و سخنرانی  و شعر خوانی ٤ نفر از  شاعران برتر استانی که آخرین سروده های خود را در وصف میرزا بود قرائت نمودند و اهدای جوایز و لوح تقدیر از برنامه های سیزدهمین همایش بزرگداشت روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی بود.

صفرپور گفت : دومین همایش بزرگداشت روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ١٨آذر ماه ٩٦ ساعت٩صبح در سالن شهیدآوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ وارشادد اسلامی شهرستان صومعه سرابرگزار می شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید