تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » راهیابی 'آخر پاییز' اثر فیلمساز جوان ایرانی به جشنواره استیف کرواسی

راهیابی 'آخر پاییز' اثر فیلمساز جوان ایرانی به جشنواره استیف کرواسی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 راهیابی 'آخر پاییز' اثر فیلمساز جوان ایرانی به جشنواره استیف کرواسی

فیلمِ کوتاه «آخر پاییز» به نویسندگی و کارگردانی آرمین ابراهیمی فیلمساز جوان ایرانی و تهیه‌کنندگی زهره زمانی رییس انجمن جوانان انزلی محصول مشترک ایران و بنگلادش برای نمایش و رقابت در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم استیف کرواسی انتخاب شد.
به گزارش هنر گیلان این فیلم که در کارگاه فیلم‌سازی جشنواره‌ی داکا توسط این فیلمساز جوان زیر نظر مجید موثقی و محمد گذرآبادی ساخته شده، روایت زندگی زن اروپایی تنهایی‌ست که برای گذراندن تعطیلات به کشوری آسیایی سفر می‌کند و در این سفر است که به حقیقت‌های تلخ زندگی‌اش اعتراف می‌کند. نامه‌ای که قرار است شرح سفری ظاهرا شاد برای خانواده‌اش باشد و به پایانی تراژیک ختم می‌شود.
فیلم «آخر پاییز» همچنین امسال در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه شانزدهمین دوره جشنواره‌ی داکا نیز نمایش داده شد. آرمین ابراهیمی نویسنده، کارگردان و تدوین‌گر این فیلم، «آخر پاییز» را به تهیه‌کنندگی زهره زمانی مدیر انجمن سینمای جوانان بندرانزلی ساخته است.
آرمین ابراهیمی متولد ماه مهر 1367 تهران است . در نوجوانی در زمینه گرافیک، در آموزشگاه های خصوصی آموزش دید و کار خود را با طراحی برای موسسه ها شروع کرد، در همین دوران مطالعه درباره سینما را آغاز کرد و پس از مهاجرت به انزلی، شهر مادری اش، در روزنامه «اعتماد» شروع به نوشتن درباره سینما کرد.
از سال 1387 در روزنامه هایی مانند «شرق»، «روزگار»، «تهران امروز»، «سینما» و «اعتماد» به نوشتن مشغول بود و کمی بعد، از سال 1390 در ماهنامه سینمایی «فیلم» آغاز به کار کرد.
همکاری او با این ماهنامه تخصصی و پرسابقه سینمایی تا هم اکنون ادامه دارد و او در این سالها در مجلاتِ دیگر سینمایی نیز به نوشتن درباره سینما مشغول بود.
تابستانِ 1394 او عهده دارِ کانون فیلم انجمن سینمای جوانان انزلی شد و از همان زمان نیز کار فیلمسازی را نیز آغاز کرد .
پیش از این نیز فیلم کوتاه داستانی ' تعقیب ' به کارگردانی ابراهیمی به بخش مسابقه فیلم های کوتاه پانزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم داکا راه یافته بود.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید