تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » 50 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد

50 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد

Shokohi
Alireza
06 بهمن 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 50 پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 50 پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش هنر گیلان شهرود امیرانتخابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه های یاد شده شامل 28 طرح گردشگری اعم از سه هتل، سه مجتمع اقامتی و پذیرایی، دو مهمانپذیر، 10 مجموعه بین راهی و سفره خانه سنتی، سه مجموعه بومگردی و هفت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، 14 کارگاه صنایع دستی و هشت طرح مرمتی درحوزه میراث فرهنگی است.
وی حجم سرمایه گذاری پروژه‌ها در بخش خصوصی را بالغ بر 989 هزار میلیون ریال و پروژه های بخش دولتی را بالغ بر 24 هزار میلیون ریال عنوان و بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 918 نفر در بخش های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.
امیرانتخابی با اشاره به سپری شدن چهل بهار از عمر انقلاب اسلامی، توفیقات امروز کشور در توسعه و آبادانی را مرهون تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت خالصانه مسئولان خواند و افزود: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان طی سال‌های اخیر تلاش های بی شائبه ای را در مسیر ارتقای صنعت گردشگری، اشاعه فرهنگ و هنر اصیل گیلانی و نیز حراست از بناهای تاریخی انجام داده که ماحصل آن بهره برداری از 50 پروژه عملکردی این اداره کل در سال جاری است.
امیرانتخابی 'حمایت از کالای ایرانی ' را سرفصل تمامی فعالیت های میراث فرهنگی گیلان در سالهای اخیر دانست و بیان داشت: رسیدن به این مهم مستلزم تعاملات بین دستگاهی و ‌نیز همراهی سازمان های مردم نهاد و سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد بود.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید