تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزاری اختتامیه جشنواره خوشنویسی «پیک‌نور» در فومن

برگزاری اختتامیه جشنواره خوشنویسی «پیک‌نور» در فومن

Shokohi
Alireza
13 بهمن 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برگزاری اختتامیه جشنواره خوشنویسی «پیک‌نور» در فومن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: اختتامیه جشنواره خوشنویسی «پیک‌نور» با معرفی اثرات برتر در فومن برگزار می‌شود.

گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک‌انجام، روز پنج شنبه، ١١ بهمن در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در راستای اهداف انقلاب اسلامی باید وظایف خود را در قبال انقلاب و شهدا انجام دهیم.

ویبا بیان اینکه این نهاد همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه‌هایی را تدارک دیده است، افزود: از ٢ ماه گذشته فراخوان مسابقه خوش نویسی «پیک نور» در فضای رسانه‌ای اطلاع رسانی شد تا خوشنویسان سراسر کشور اشعار، سروده های انقلابی، سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را خوشنویسی و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکهاستقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفت و بیش از ١٢٠ نفر آثار خود را ارسال کردند، گفت: اختتامیه این جشنواره در ایام الله دهه فجر با معرفی چهار نفر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

نیک‌انجام تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر از آثار رسیده، نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر،برپایی نمایشگاه عکس زمان انقلاب در فومناعم از تظاهرات مردم این شهرستان و اتفاقات دوران ٥٧ است، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر ٢ شب شعر برگزار می‌شود که شب شعر نخست در راستای دهه فجر و شب شعر دوم در راستای سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه در دهه فجر امسال به مدتپنج روز تئاتری با موضوع دفاع مقدس، دهه فجر و ایام فاطمیهدر این نهاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازدید از خانواده معظم شهدای هنرمند، حضور در گلزار شهدا و شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر است.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید