تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ایستگاه خوشنویسی در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد

ایستگاه خوشنویسی در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد

Shokohi
Alireza
24 فروردین 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ایستگاه خوشنویسی در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد

همزمان با روز هنر اسلامی ، ایستگاه خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان و بسیج هنرمندان در مصلای نماز جمعه رودسر برگزار شد

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، علی فلاح رنجبر رییس این اداره با اعلام این خبر افزود : همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی " سالروز شهادت سید مرتضی آوینی ، ایستگاه خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان در مصلای نماز جمعه رودسر برگزار شد.

وی گفت : در این پایگاه صلواتی خوشنویسی که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه و همچنین هتک حرمت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه برگزار گردید ، نمازگزاران از آثار خوشنویسی خلق شده بازدید بعمل آوردند.

فلاح رنجبر ادامه داد : اساتید خوشنویسی شهرستان، از جمله محمد رضا رحمتی ( مسئول انجمن خوشنویسان ) و غلامرضا یحیی پور ( بازرس انجمن خوشنویسیان شعبه رودسر ) و از اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان در این ایستگاه خوشنویسی به نگارش خط و نستعلیق پرداختند.

وی در پایان تصریح کرد : حضور سبز جمعی از هنرمندان کانون بسیج این شهرستان در راهپیمایی " حمایت از سپاه " - دیدار با امام جمعه شهرستان رودسر - دیدار از خانواده شهدای هنرمند ، از دیگر برنامه های کانون بسیج هنرمندان رودسر بود.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید