تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با حکم رئیس پژوهشگاه و دبیر کارگروه رصد فرهنگی؛ مدیر اجرایی مرکز رصد فرهنگی منصوب شد

با حکم رئیس پژوهشگاه و دبیر کارگروه رصد فرهنگی؛ مدیر اجرایی مرکز رصد فرهنگی منصوب شد

Shokohi
Alireza
26 خرداد 1403
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر کارگروه رصد فرهنگی کشور، در حکمی «علی فلاحی» را به‌عنوان «مدیر اجرایی مرکز رصد فرهنگی» منصوب کرد.                                                 

به گزارش  هنر گیلان   بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر کارگروه رصد فرهنگی کشور، در حکمی «علی فلاحی» را به‌عنوان «مدیر اجرایی مرکز رصد فرهنگی» منصوب کرد. 

متن حکم قاسم زائری به این شرح است:

«جناب آقای دکتر علی فلاحی

با عنایت به مراتب علمی و سوابق ارزشمند پژوهشی جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان «مدیر اجرایی مرکز رصد فرهنگی» منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی موسسات تحقیقاتی و یافته‌های مراکز افکارسنجی و خبرگان علمی حوزه فرهنگی و اجتماعی کشور در انجام وظایف محوله موفق باشید.

اهتمام به انجام منظم امور اجرایی دبیرخانه و ارتباط‌گیری مستمر با پژوهشگران و خبرگان علمی، و تهیه گزارش‌های رصدی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در هماهنگی با دبیرخانه‌های شورای فرهنگ عمومی و شورای هنر، تهیه گزارش‌های رصدی فصلی و سالانه، برنامه‌ریزی برای تأسیس «رصدخانه فرهنگی» در استان‌ها در هماهنگی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به‌ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی از اهمّ وظایف جنابعالی است.»

فلاحی، دکتری جامعه‌شناسی است و «مدیریت رصد و وضعیت‌شناسی فرهنگی اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی ژرفا»، عضویت شورای تحلیل داده مرکز طرح‌های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر ارتباطات، و عضویت در شبکه مربیان جامعه اندیشکده‌ها از سوابق وی است.

کارگروه رصد فرهنگی، مصوب جلسه اول ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مورخ ۲۹ تیر ۱۳۹۸) است که با هدف رصد مستمر تغییر و تحولات فرهنگی و ارائه گزارش از این تحولات، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است. متعاقب این مصوبه، آیین‌نامه اجرایی کارگروه رصد فرهنگی در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۹ از سوی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای اجرا ابلاغ و دبیرخانه این کارگروه در پژوهشگاه تشکیل شده است. هم اکنون محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «رئیس»، و قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، «دبیر» کارگروه رصد فرهنگی کشور است.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید