تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدرس انجمن سینمای جوانان انزلی سخنران جشنواره ارمنستان شد

مدرس انجمن سینمای جوانان انزلی سخنران جشنواره ارمنستان شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مدرس انجمن سینمای جوانان انزلی سخنران جشنواره ارمنستان شد

آرمین ابراهیمی فیلمساز و مسئول کانون فیلم دفتر انجمن سینمای جوانان انزلی بعنوان مهمان ویژه برای سخنرانی در چهارمین جشنواره فیلم فرسکو FRESCO ٢٠١٨ ارمنستان حضور یافت.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این فیلمساز عصر روز یکشنبه سوم تیر (٢٤ ژوئن) در برنامه ای به نام پل صلح در ساختمانNational center of aesthetics سخنرانی با عنوان رابطه فرهنگی - سینمای ارمنستان و ایران داشت.

از دیگر مهمانان این جشنواره یوری مچیتف عکاس نامی گرجستانی، دوست نزدیک پاراجانف بود.

آرمین ابراهیمی، متولد ١٣٦٧ است. وی از سال ١٣٨٥ کار در زمینه‌ی نقدِ سینمایی را در روزنامه‌های اعتماد، شرق، تهران امروز و روزگار فعالیت داشت . وی کار در زمینه‌ی نقد سینمایی در ماهنامه‌ی سینمایی فیلم از سالِ ١٣٨٨ تا امروز و فعالیت در انجمن سینمای جوانان ایران- دفترِ بندرانزلی، به عنوان منتقد، و مسئولیت کانون فیلم دفتر انزلی و نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های سینمای جهان و ایران، و کار با هنرجویان در زمینه‌ی مفاهیم نقد را به عهده دارد.

ابراهیمی ساخت فیلمِ کوتاهِ «تعقیب» و پذیرفته‌شدن این فیلم در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا، بنگلادش ، ساختِ فیلم مستندِ «پرستیسیمو»، ساخت فیلم کوتاه داستانی «آخرِ پاییز»، در ورکشاپ فستیوال فیلم داکا بنگلادش، به زبان انگلیسی و برگزیده شدن به عنوان بهترین فیلم کارگاه ٢٠١٧ را در کارنامه دارد.

تحصیل در زمینه‌ی گرافیک، کار در زمینه‌ی طراحی جلد کتاب، طراحی پوستر و غیره و تدریس گیتار و موسیقی کودک از دیگر فعالیتهای این هنرمند است.

این جشنواره اول تا دهم تير (٢٢ ژوئن الی ١ جولای ٢٠١٨) در شهر ایروان ارمنستان برگزار می شود.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید