تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت خواسته به‌حق شهروندان است

تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت خواسته به‌حق شهروندان است

Shokohi
Alireza
20 مرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت خواسته به‌حق شهروندان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن پیگیری روند آماده‌سازی تالار مرکزی رشت برای بهره‌برداری توسط بخش خصوصی، اظهار کرد: تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت، خواسته به‌حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «فیروز فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ظهر امروز (یکشنبه، ٢٠ مرداد) به همراه «مهرداد صمدی» معاون توسعه مدیریت و منابع و «سید امیر مصباح» معاون امور هنری و سینمایی این اداره‌کل با حضور در تالار مرکزی رشت با «محمد احمدی‌پور» نماینده مؤسسه توسعه فرهنگ و هنر و مدیر مؤسسه بهره‌بردار از تالار و «بهرام جمالی» مدیرعامل اسبق بنیاد رودکی و انجمن موسیقی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این دیدار اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی رشت علاوه بر اینکه آبروی استان است، وجهه‌ای ملی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که تأخیر در بهره‌برداری از تالار، برای استان گیلان و شهر رشت که به فرهیختگی شهره است و فرهنگ و هنر در این دیار سابقه دیرینه دارد، شایسته نیست.


وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه تالار مرکزی رشت زحمات زیادی کشیده شد، گفت: حالا که این تالار بعد از ١٢ سال انتظار، به‌واسطه تلاش و پیگیری شبانه‌روزی همکاران ما و دلسوزان فرهنگ و هنر گیلان افتتاح شد؛ تسریع در بهره‌برداری از آن، کمترین خواسته به‌حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.


فاضلی افزود: امیدوارم با بهره‌برداری هرچه سریعتر از تالار مرکزی رشت، شاهد روزها و فعالیت‌های مبارکی در حوزه فرهنگ و هنر گیلان باشبم.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید