تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی راه اندازی می شود

Shokohi
Alireza
24 فروردین 1401
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
ثقتی از راه اندازی رصدخانه فرهنگی رشت در تالار مرکزی شهر خبر داد و گفت: سند توسعه فرهنگ قرآنی استان از دیگر نقاط عطف شورای فرهنگ‌ عمومی است.                
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی امروز(چهارشنبه، ۲۴ فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که با حضور «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ماهانه شورای فرهنگ عمومی به راه اندازی رصدخانه فرهنگی گیلان اشاره کرد و گفت این رصدخانه به زودی در تالار مرکزی رشت راه اندازی می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  این رصدخانه را از نقاط عطف شورای فرهنگ عمومی در سال جاری دانست و افزود: سند توسعه فرهنگ قرآنی استان از دیگر نقاط عطف شورای فرهنگ‌ عمومی است. 
وی با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی شورای فرهنگ عمومی استان اظهارکرد: شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۵ سرفصل در موضوعات فرهنگی ارائه کرد که همین سرفصل ها اولویت شورای فرهنگ عمومی گیلان است که مصادیق استانی زیرمجموعه این سرفصل ها قرار می گیرد.
ثقتی با اشاره به آغاز کنگره میرزاکوچک در گیلان خاطرنشان ساخت: این‌کنگره از امروز با اعطای احکام به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید