تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دیدار مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با دو خانواده شهید فرهنگی در فومن

دیدار مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با دو خانواده شهید فرهنگی در فومن

Shokohi
Alireza
14 اردیبهشت 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مشاور وزیر در امور ایثارگران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با خانواده دو شهید فرهنگی استان در شهرستان فومن دیدار کردند .                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، علی تن مشاور وزیر در امور ایثارگران ، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی موسی فکور فرماندار فومن ، شامگاه چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1402 با خانواده شهیدان خدمتگزار بافکری و سعید بزرگی راد دیدار و گفت و گو کردند .

تن مشاور وزیر در امور ایثارگران در این دیدارهای جداگانه ؛ با ابلاغ پیام گرم و صمیمی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رشادت ها و ایثار شهیدان والامقام را یادآور شد و اظهار داشت : انقلاب اسلامی و کشورمان ، مدیون خون شهیدان ، ایثارگران و خانواده شهداست و بر کسی پوشیده نیست که رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران پرافتخار دفاع مقدس ، موجب عزت و افتخار کنونی است .

وی دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر را یک وظیفه نه فقط برای مسئولان بلکه همگان دانست و ادامه داد : این دیدارها ، علاوه بر تکریم و تقدیر ، یادآور سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس است .

مشاور وزیر در امور ایثارگران شهادت را اوجِ قله ایثارگری خواند و با نثار درود و صلوات به روان پاک شهدا ، از خداوند متعال خواستار سلامتی و طول عمر با عزت برای خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران شد .

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این دیدارها ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت : شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند چرا که برای دفاع از ارزش‌ها ، گام در عرصه جهاد نهادند و در این راه به شهادت رسیدند .

وی خاطرنشان کرد : پدران و مادران شهدا در راه رضای الهی ، بهترین سرمایههای خود را در مسیر خدمت به دین ، نظام اسلامی و میهن هدیه کردند و بر این مبنا ؛ اسوه های ایثار و نمونه های ارزنده استقامت و فداکاری هستند .

ثقتی دیدارهای منظم و مستمر با خانواده شهیدان و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و گفت : از این دیدارها ، برای انجام کارها و رسیدگی به امور ، انرژی مضاعف می گیریم .

در پایان این دیدارها ، لوح تقدیر و هدیه فرهنگی به مادر شهیدان خدمتگزار بافکری و بزرگی راد اهدا شد .

حاج حسین خدمتگزار بافکری پدر شهیدان عباس و سعید ، همکار بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و خواهر شهید سعید بزرگی‌راد همکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است .

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید