تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همسر شهید جهادگر، همرنگ نژاد

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همسر شهید جهادگر، همرنگ نژاد

Shokohi
Alireza
25 خرداد 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی و فرهنگی مناطق محروم، در جریان سفر به گیلان، با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همسر شهید جهادگر، محمد همرنگ نژاد دیدار و گفت وگو کرد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ احمد مقیمی امروز (پنجشنبه 25 خردادماه 1402) با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همسر شهید جهادگر محمد همرنگ نژاد دیدار و گفت وگو کرد.
وی شهیدان والامقام را چشم و چراغ ملت قدرشناس ایران اسلامی و همسران گرانقدر آنان را الگوی صبر و شکیبایی عنوان کرد که شایسته تجلیل و تکریم هستند.
شهید محمد همرنگ نژاد ۲۳ خرداد ۱۳۲۹ در بخش سنگر از توابع شهرستان رشت در خانواده ای مذهبی و روحانی دیده به جهان گشود. وی همواره اطرافیان خود را به ادای فرائض دینی سفارش می کرد و خبر شهادت خود را مدت ها قبل به خانواده و همرزمانش داده بود. او پس از سال ها حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل ۱۵ بهمن ماه سال  ۱۳۶۵ در سن ۳۶ سالگی در عملیات منطقه تبور جاده کوشک به خرمشهر در اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای شهر رشت به خاک سپرده شد. 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی و فرهنگی مناطق محروم همچنین با سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان دیدار کرد.
وی رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را  برقراری عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه منابع فرهنگی و امکانات و ظرفیت های در اختیار این وزارتخانه برای همه نقاط کشور ذکر کرد.
مقیمی با همراهی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و علی فتحی مسئول پیگیری و هماهنگی امور مربوط به گروه های جهادی استانداری گیلان، با شماری از فعالان گروه های جهادی در رشت نیز دیدار و در فضایی صمیمی، گفت وگو کرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید