تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد: راه‌اندازی ششمین فروشگاه عرضه‌‌ محصولات فرهنگی کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد: راه‌اندازی ششمین فروشگاه عرضه‌‌ محصولات فرهنگی کانون

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد: راه‌اندازی ششمین فروشگاه عرضه‌‌ محصولات فرهنگی کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از راه اندازی ششمین نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان شنبه(۱۰ مهر)در شهرستان فومن خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، علی پورحسن در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، از راه اندازی ششمین نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان شنبه(۱۰ مهر)در شهرستان فومن خبر داد و گفت:این فروشگاه و نمایشگاه در راستای اهداف کانون برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و هم‌چنین دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی با حضور عبدالحمید شهسواری، مشاورمدیرعامل، فریدون واحدی معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون کشور و جمعی از مسئولان استانی درشهرستان فومن گشایش‌ می یابد.

وی افزود: لوح‌های فشرده کانون زبان، سرگرمی‌های سازنده و نوشت‌افزار‌با نماد‌های ایرانی اسلامی از جمله محصولاتی هستند که با حضور کارکنان آشنا با مسایل فرهنگی به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها عرضه‌می شود.

پورحسن ادامه داد:علاقه‌مندان می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به این مرکز که در پارک کودک شهرستان فومن فعالیت خواهد‌ داشت، از این امکان مناسب فرهنگی استفاده کنند.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، افزون برارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی در 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک کتاب‌خانه‌ی سیار، چهارکتاب‌خانه پستی و یک مرکز فراگیر، با بهره‌گیری از شش نمایشگاه و فروشگاه ثابت و سیار عرضه‌ی محصولات فرهنگی در شهر‌های رشت، آستارا، لنگرود و لاهیجان درمسیر گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی گام برمی دارد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید