تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزیدگان مسابقه استانی خوشنویسی «کلک نور» در فومن تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه استانی خوشنویسی «کلک نور» در فومن تجلیل شدند

Shokohi
Alireza
28 اسفند 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برگزیدگان مسابقه استانی خوشنویسی «کلک نور» در فومن تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه استانی خوشنویسی «کلک نور» عصر روز یکشنبه ٢٦ اسفندماه در فومن معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، طی آئینی،برگزیدگان مسابقهاستانی خوشنویسی «کلک نور»عصر روز یکشنبه بیست وششماسفند ماه معرفی و در اداره فرهنگ وارشاد اسلامیتجلیل به عمل آمد.

یوسف نیک انجام در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقه گفت : فراخوان مسابقه خوشنویسی «کلک نور» در آذر ماه جاری در فضای رسانه‌ای اطلاع رسانی شد تا خوشنویسان سراسر استان اشعار، سروده‌های انقلابی، سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را خوشنویسی و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد :این مسابقه با محوریت اشعار و جملات مطرح در ایام دهه مبارک و با توجه به اهمیت هنر متعالی در نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیدر دههمبارک فجر برگزارگردید.

رییس ادارهفرهنگو ارشاد اسلامی فومنافزود : بیش از١٢٠ اثربه دبیرخانه ودفتر هیئت اجرای ارسال گردید . که با داوری اساتید خوشنویسیاستانآقایانمهدی سجودی و محمد حسن زاده )٢٥ اثربعنوان آثار برترانتخاب، کهدرایام دهه مبارک فجرآثار ارسالی مسابقه استانی کلک نور بصورت نمایشگاه بمدت یک هفته افتتاح و تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عموم دایر شد.

این مسوول در پایان از زحمات مسوول انجمن خوشنویسانفومن سرکار خانم معصومه آزمودهجهت همکاری و اجرای این مسابقه تشکر نمود و ازشهریار زیکساریازشهرستان رشت ،محمد امیدیازشهرستان صومعه سرا،ابراهیم شعبانی سرشتلنگرودیاز شهرستان لنگرود،احمد براریاز شهرستان رشت انتخابو با لوح افتخار همراهبا هدایای نقدیو از همه شرکت کنندگانبا اهداء لوح سپاس وبسته فرهنگی تقدیر و تجلیلبه عمل آمد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید